KALİTE VE GIDA GÜVENLİĞİ POLİTİKASI

Müşteri gereksinimlerini anlamayı ve bu gereksinimleri yasal şartlar çerçevesinde karşılayarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlamayı, yaptığı işin öneminin bilincinde, günceli takip eden ürünlerin ve hizmetlerin etkinliğini sürekli arttırmayı hedefleyen bir kuruluş olmayı çalışanlarının daha fazla sorumluluk üstlenmelerini, kendilerini geliştirmeye olanak tanımayı ve çalışanların etkin katılımını sağlamayı, tedarikçileriyle hizmetin kalitesinin artırılması ve müşteri memnuniyetine yönelik uygulamalarda açık iletişim kanalları oluşturmayı, Kalite ve Gıda güvenliği Yönetim Sistemimizin ISO 9001-ISO 22000 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dökümante edilmesi, belgelendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesi, vizyonu, misyonu doğrultusunda kalite ve gıda politikası olarak belirlemiştir.

DÜNYA ET vizyonu doğrultusunda, gelişen ve güncel teknolojileri kullanarak, müşteri beklentilerini aşarak karşılayan, kolay satın alınabilir ve kullanılabilir, güvenilir ürünleri üretir ve satış sonrası hizmet veririz.

Toplam Kalite felsefesini esas alarak, takım ruhu içerisinde şirket ve birim hedeflerine ulaşılması,

İş süreçlerimizin öz değerlendirme süreci ile gözden geçirilerek, performansımızı geliştirecek önleyici yaklaşımların belirlenmesi,

Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda tüm süreçlerimizdeki verimliliğin uluslararası düzeyde rekabet edebilecek seviyeye yükseltilmesi,

Yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımların cesaretlendirilmesi, teknik ve davranışsal yetkinlikleri artıracak eğitimlerin gerçekleştirilmesi yönünde faaliyetlerimizi Gıda Güvenliği Yönetim Sistemleri ile birlikte bütünleşik bir şekilde yöneterek, “İşlenmiş Et ve Et ürünleri ( Köfte, Burger, Döner)“ kalite açısından öncülüğümüzle örnek bir kuruluş olmak için tüm gücümüzle çalışırız.

Kurumsal